فرهنگ مهمترین دغدغه منتخبین شورای ششم است

کریمدادی گفت: منتخبین شورای ششم دغدغه فرهنگ دارند و با رسمی شدن شورا حتما اقداماتی صورت خواهد گرفت و شاید در قالب کارگروه بتوانیم در حوزه قرانی خدمت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن کریمدادی» شامگاه دوشنبه (7 تیر) در جلسه هم اندیشی جامعه قاریان قرآن مشهد با منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد که در مسجد امام جواد (ع) واقع در بلوار امت 2 برگزار شد؛ بیان کرد: در حوزه قران و عترت مشهد پایه گذار است و در همه زمینه ها پیشرفت های قابل توجهی داشته است و بهترین قاریان ما، مشهدی هستند و از همه مهمتر رهبر عزیز ما که خود مشهدی هستند، دغدغه قرانی را بیشتر دارند و اولین کسی که برنامه قرانی را در این کشور پیشرفت و توسعه داده رهبر معظم انقلاب هستند.

 

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری به تکالیف خود در حوزه قران و عترت با ایجاد فرهنگسرای قران و عترت عمل کرده است که می تواند توسعه پیدا کند؛ همچنین می تواند در پارکها یک سری خدمات قرانی با همکاری فعالان قرانی ارائه داد در واقع پارکها نیاز به ورود فعالان قرانی دارند در غیر این صورت پارکها دست افراد دیگری خواهد افتاد که موجب خسارت هایی خواهد شد از جمله پاتوق معتادین خواهد شد.

 

وی گفت: اگر خانواده های مذهبی، متدینین و فعالان قرانی پای کار باشند ما می توانیم زمینه توسعه فرهنگ قران و عترت را هم در فرهنگسرای قران و عترت و هم از طریق پارکها توسعه دهیم.

 

کریمدادی ادامه داد: منتخبین شورای ششم دغدغه فرهنگ دارند و با رسمی شدن شورا حتما اقداماتی صورت خواهد گرفت و شاید در قالب کارگروه بتوانیم  در این حوزه خدمت کنیم.

کد خبر 1071083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha