جزئیات برگزاری مسابقات قرآن کریم اوقاف در استان زنجان اعلام شد

به گفته فاتحی نژاد، زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف شهرستان های زنجان، ایجرود، خرمدره، ماهنشان و سلطانیه روزهای ۱۶ ،۱۷ و ۱۸ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در رده خواهران ، روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه جاری در رشته های حفظ  5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و رشته های قرائت تحقیق و قرائت تحقیق خواهران روز پنج شنبه ۱۷ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

 

فاتحی نژاد ادامه داد: در رده برادران، تمام رشته های مسابقات(بجز تفسیر قرآن کریم) از جمله قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان ، دعاخوانی، و همسرایی قرآن کریم ، در روز جمعه ۱۸ تیرماه سالجاری برگزار می شود.

 

وی افزود: همچنین با هدف انسجام بخشی به مسابقات و تقدیر شایسته از شرکت کنندگان در این رقابت مهم قرآنی ، برای اولین بار در سطح شهرستانی، اختتامیه این مسابقات ، بلافاصله پس از پایان برگزاری مسابقات در پایان روز جمعه ۱۸ تیرماه برگزار شده و جوایز برگزیدگان مسابقات خواهران و برادران نیز ، در همین مراسم اهدا خواهد گردید.

 

به گفته رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان، به دلیل تعداد نسبتا کمتر شرکت کنندگان در چهار شهرستان دیگر به نسبت شهرستان زنجان و همچنین تمرکز اجرای مسابقه در یک روز ، مسابقات قرآن شهرستانهای ایجرود ، خرمدره ،ماهنشان و سلطانیه نیز بصورت متمرکز در زنجان برگزار خواهد شد و محل برگزاری مسابقات، سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان است

 

وی در پایان گفت: زمان مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم خواهران و برادران که امسال بصورت به شیوه مجازی و از طریق اینترنت برگزار خواهد گردید، متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 1071118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha