طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب های امانی در فسا اجرا می شود

فیروزی گفت: طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب های امانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا اجرا می شود.

«محمد حسین فیروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: با هدف تکریم اعضا و تشویق به بازگشت منابع کتابخانه‌های عمومی، طرح بخشودگی کامل جرائم دیرکرد کتاب های امانتی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «میلاد نور تا عید سعید قربان» در فارس اجرا شده و تا پایان عید سعید قربان ادامه دارد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا، افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا که تا تاریخ ۳۰ تیرماه کتاب های امانتی را به کتابخانه های عمومی تحویل دهند، مشمول تخفیف صد درصدی جرائم دیرکردی مربوط به دوران شیوع بیماری کووید 19 و پیش از آن می شوند.

 

وی بیان کرد: به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در چند بازه زمانی و ارائه خدمات غیرحضوری در کتابخانه ها، برخی از منابع امانی کتابخانه ها در زمان مقرر به کتابخانه بازنگشته و مشمول جریمه شده است.

 

فیروزی ادامه داد: بنابراین به منظور تکریم ارباب رجوع و ضرورت بازگشت کتاب ها برای استفاده حداکثری از منابع طرح میلاد نور تا عید سعید قربان برگزار شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در پایان گفت: با توجه به نظر ستاد ملی کرونا و انتقال رسته کتابخانه های عمومی از گروه سه به گروه 2 شغلی، به منظور تسهیل شرایط استفاده اعضا از خدمات کتابخانه های عمومی در ایام کرونا و درخواست کاربران مبنی بر ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی، در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی در شهرستان فسا با وضعیت زرد به صورت حضوری خدمات رسانی می کنند.

کد خبر 1071170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha