غبارروبی گلزار مطهر شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه

بهرامی گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه گلزار شهدای جونقان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان غبارروبی و عطرافشانی شد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با هفته قوه قضاییه گلزار شهدای جونقان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار صلوات به ارواح زکیه شهدا و امام راحل با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان در اين مراسم با قرائت فاتحه و نثار گل، ضمن تجدید ميثاق با آرمان های بلند بيانگذار كبير جمهوری اسلامی ايران، حضرت امام خمينی (ره) و شهدای راستين انقلاب اسلامی به مقام شامخ امام راحل و شهدای انقلاب شكوهمند اسلامی ایران، ادای احترام كردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ برای جامعه است.

 

بهرامی گفت: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشورا است موجب قدرت گرفتن کشور شده است.

 

خاطرنشان می شود: هفته اول تیرماه «یکم تا هفتم تیر» در جهت ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم مقام شامخ شهید مظلوم آیت‌ الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور که در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ از یارانش براثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید؛ به ‌عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است.

 

کد خبر 1071174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha