پروژه پیاده راه سلامت در جهرم اجرا شد

نظری از اتمام پروژه پیاده‌راه سلامت به ارزشی بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال توسط شهرداری جهرم خبر داد.

«علی نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اتمام عملیات عمرانی احداث پروژه پیاده راه سلامت واقع در پارک «کوهسار» جهرم گفت: این پروژه به ارزشی بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال اجرایی شده است.

 

شهردار جهرم افزود: پروژه پیاده راه سلامت شامل هموار کردن زمین، زیرسازی، رگلاژ، آسفالت، اجرای جدول و تک لبه، بتن درجا، نصب تاسیسات نورپردازی و نصب صندلی و سطل زباله بوده است. 

 

وی با اشاره به اینکه با همکاری معاونت فنی و شهرسازی و معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم اجرای این پروژه در سریعترین زمان ممکن انجام پذیرفت، عنوان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم در حال بسترسازی برای کاشت درخت و درختچه در مجاورت پیاده‌راه سلامت است.

 

نظری همچنین به آغاز عملیات بازگشایی کامل خیابان «رضوان» به خیابان «مطهری» خبر داد و گفت: بلوار «سردار شهید حاج علی اکبر رحمانیان» (۶۱ متری رضوان) پس از سال ها انتظار برای بازگشایی آن از امروز، هشتم تیرماه عملیات بازگشایی کامل آن آغاز می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: چندین ماه است که برای بازگشایی این تقاطع، مجموعه شهرداری جهرم و معاونت فنی و شهرسازی در حال تلاش و رایزنی است.

 

شهردار جهرم گفت: تنها مشکل عدم بازگشایی کامل این بلوار و تقاطع (تقاطع بلوار شهید علی اکبر رحمانیان و بلوار بلوار مطهری) با مالک بود که پس از چندین جلسه و نشست صمیمانه با صاحب ملک، خوشبختانه این مشکل برطرف شد.

 

وی عنوان کرد: این مسیر به عنوان یکی از خیابان های شریانی شهر محسوب شده و مسیرتنظیم کنترل ترافیکی بلوار «شهید مطهری» و خیابان های فرعی آن محسوب می‌شود.

 

نظری گفت: امیدواریم که با بازگشایی این تقاطع ضمن کم شدن بارترافیکی بلوار ورودی «شهید مطهری» از سمت لار، حجم ترافیک در خیابان های فرعی آن بلوار نیز کاهش چشم گیری داشته باشد و زمینه ی تسهیل در ایاب و ذهاب شهروندان فراهم شود.

 

شهردار جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین پس از اتمام عملیات بازگشایی کامل این خیابان در این تقاطع، میدان جدید احداث خواهد شد و طبق مصوبه اردیبهشت سال ۹۹ شورای اسلامی شهر جهرم، نام این میدان «مدافعان سلامت» است.

کد خبر 1071214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha