برگزاری نشست کتابخوان در ملایر

آخشیک گفت: نشست کتابخوان در کتابخانه شهید بهشتی ملایر امروز برگزار شد.

 «سید مهدی آخشیک» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  امروز هشتم تیر ماه نشست کتابخوان در کتابخانه شهید بهشتی ملایر برگزار شد.

 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر  افزود: این نشست به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی با همکاری کتابداران شهرستان(خانم ها سمیه قربانی،مریم هنرجو،مریم محمودپور،بهارک بختیاری) و با حضور ناصر طاهر نیا از  اساتید دانشگاه و نویسنده کتاب شهید بهشتی برگزار شده است.

 وی اضافه کرد: این  نشست از صفحه اینستاگرام کتابخانه شهید بهشتی به نشانی:libbeheshti.malayer@ پخش شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر نمایشنامه خوانی در کتابخانه بهشتی با همکاری کتابداران شهرستان  را از دیگر برنامه های این کتابخانه طی هفته گذشته دانست و گفت: همزمان با دهه کرامت نیز برنامه های مختلفی توسط اداره کتابخانه های عمومی ملایر برگزار شد.

وی  رونمایی از  دو کتاب  شامل ،  کتاب "نگاهی به شهر کهن سامن"، به نویسندگی فاطمه انوری و رونمایی از کتاب ارزشمند"سقف کوتاه سقف بلند"اثر استاد محمد احمدوند  را از دیگر برنامه های  انجام شده در هفته گذشته در ملایر برشمرد.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاههای کتاب مرتبط با سیره و شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفی کتاب و قصه گویی در فضاهای مجازی و کانالهای کتابخانه های شهرستان برگزار شده است. برگزاری  مسابقه نقاشی نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهید ترکاشوند روستای نازول نشست مشترک کتابخوان کتابخانه های علامه مجلسی و دانشجو با حضور کتابداران کتابخانه ها و جمع خوانی کتاب برای کودکان در کتابخانه علامه مجلسی  و نشست مجازی حضور حداکثری در انتخابات با عنوان "لبیک" را برنامه های انجام شده  توسط اداره  کتابخانه های عمومی  در دو هفته گذشته دانست .

کد خبر 1071217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha