واحد خواهران خادم الشهدای کرمان نیروی جدید افتخاری جذب می کند

پس از شهادت شهید سلیمانی و سرازیر شدن حجم بی سابقه زائران داخلی و خارجی به کرمان و ضرورت خدمات دهی بیشتر، احساس نیاز به تعداد بیشتری از خادمان افتخاری که بتوانند در گلزار شهدا حضور یابند بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ واحد خواهران خادم الشهدای گلزار شهدای کرمان که از بیست و دوم اسفندماه سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده امروز با 286 خادم افتخاری به زائرین خدمات دهی می کند؛ در بخش برادران نیز حدود ۱۷۶ خادم افتخاری فعالیت دارد.

 

این خدمات جدای از فعالیت های فرهنگی در مناسبت های مختلف اعم از يادواره ها، عزاداری ها، جشن ها، ویژه برنامه ها و...در طول سال نیز به صورت مستمر ارائه می شود.

 

میز نقاشی، دلنوشته شهدایی، مشخصات شهدا، چله شهدایی، ترویج حجاب و... در پایان هفته ها و مناسبت‌ها از دیگر فعالیت های قابل ذکر است.
 

 

برپایی موکب، يادواره شهدای سادات در روز عید غدیر، شهدای معلم روز معلم، شهدای نیروی انتظامی، شهدای پرورشگاه صنعتی در شب یلدا، پویش دختران حاج قاسم طی سه سال اخیر از دیگر فعالیت انجام شده خادمین گلزار شهدا است.

 

⁦سیزدهم هر ماه قمری برنامه جارو کشی گلزار شهدا همراه با مداحی با همکاری همه خادمین با پوشش خاص انجام می شود و جدای از این، برنامه دوشنبه های امام حسنی، سه شنبه های مهدوی، پنجنشبه های شهدایی (تولد شهدای هفته و بزرگداشت شهدای شاخص) انجام  می شود

 


پس از شهادت شهید سلیمانی و سرازیر شدن حجم بی سابقه زائران داخلی و خارجی به کرمان و ضرورت خدمات دهی بیشتر، احساس نیاز به تعداد بیشتری از خادمان افتخاری که بتوانند در گلزار شهدا حضور یابند بیشتر شد و اخیراً هم گلزار شهدای کرمان از بین خواهران بالای ۲۵ سال و ساکن کرمان اقدام به جذب نیروی خادم افتخاری کرده است.
 

 

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند تا ۱۰ تیرماه جاری به نشانی اینترنتی  http://golzarkerman.ir مراجعه کنند. 
 

 

گفتنی است، تنها کانال رسمی گلزار شهدای کرمان در شبکه های اجتماعی @golzarkerman است.

کد خبر 1071218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha