برگزاری مراسم استانی «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم استانی هفته‌ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با سخنرانی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا قبل از خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلای شهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(سه شنبه، ۸ تیر) در جمع خبرنگاران نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری و هوشیاری امامین انقلاب یه جهان صادر شده است گفت: این انقلاب الگوی حقوق بشر اسلامی را به عنوان یک الگوی جامع و کامل که رفع تبعیض و نابرابری بین ظالمان و مظلومان را محقق می‌کند، به جهانیان معرفی کرده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان را در سرلوحه کار خود قرار داده است به کارنامه سیاه حقوق بشری جهان غرب به ویژه آمریکای مستکبر و اسرائیل جنایتکار اشاره کرد و اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفان جهان، اهداف شوم و اغراض شیطانی ستمگران و ظالمان را برای چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای جهان افشا کرد.

 

وی تلاش آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل برای توقف فراگیری و گسترش جهانی انقلاب اسلامی را بی‌نتیجه دانست و تاکید کرد: استکبار جهانی، اقتدار انقلاب اسلامی ایران و نفوذ آن در دنیا را برنمی‌تابد.

 

حجت الاسلام اشجری با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب که با گذشت چهار دهه همچنان ادامه دارد تصریح کرد: به لطف خداوند و درایت امامین انقلاب اسلامی و بصیرت مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران هیچ یک از دسیسه‌های شیطانی، توطئه‌ها و فتنه‌انداری‌های آنان به سرانجام نرسیده و نخواهد رسید.

 


وی تنفر روزافزون جهانیان از سیاست‌های ضد بشری این دو دولت خودکامه را گواه بر ناقص حقوق بشر بودن آنها دانست و اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم است و جنایاتی همچون ترور عالمان دینی، دانشمندان هسته‌ای، نخبگان ‌سیاسی، قهرمانان امنیت و... از سوی استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنان بخشودنی نیست و ملت آزاده ایران این حجم از جنایات و خیانت‌ها را هرگز فراموش نخواهد کرد.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم استانی هفته‌ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «سعیدی» رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا قبل از خطبه‌های نمازجمعه (11 تیر) شهر رشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 1071224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha