بیش از یک هزار واحد مسکونی محرومان در لرستان احداث می شود

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۵ واحد مسکونی محرومان در لرستان در دست ساخت است، گفت: طی سال جاری بیش از یک هزار واحد مسکونی محرومان در استان احداث می شود.

سرهنگ «احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: رسیدگی به مسکن محرومان از برنامه های مهم بسیج سازندگی است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان افزود: در طول سال جاری  پیگیری ۹۵ مسکن در حال ساخت  و  احداث یک هزار واحد مسکونی محرومان هم در برنامه های بسیج سازندگی استان در سال جاری قرار دارد.


وی خاطرنشان کرد: همچینن در طول سال 1400 بالغ بر هشت هزار متر کانال آبر کشاورزی با هدف محرومیت زدایی در استان پیگیری می شود.


سرهنگ جهانبخش ادامه داد:  همچنین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای پروژه های محرومیت زدایی و مشکلات اب و فاضلاب در دست کار داریم.


وی در ادامه از حمایت از کارگاه های تولیدی خرد استان خبرداد و بیان کرد: از منابع بنیاد علوی از ایجاد کارگاه های تولیدی خرد در استان حمایت می شود.


مسئول بسیج سازندگی استان از حمایت از کارگاه های تولیدی خرد با مشارکت بنیاد علوی خبرداد و افزود:  طرح تقسیم ۲۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه جهت ایجاد کارگاه های تولیدی خرد در استان اجرایی می شود.



سرهنگ جهانبخش افزود: در قالب این طرح از منابع بنیاد علوی، 20 میلیارد اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد کارگاه های تولیدی خرد توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1071279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha