نواختن زنگ کنکور با هنر

کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز ۹ تیرماه تا ۱۲ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، کنکور سراسری 1400 از امروز چهارشنبه نهم تیرماه با گروه آزمایشی هنر آغاز می شود که تاکنون برای داوطلبان گروه آزمایشی هنر تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ کارت صادر شده است.

 

 آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ تیرماه، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

 

در این آزمون سراسری 1400یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱ ثبت نام کرده اند. آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه برای آزمون هنر امشب است.

 

تاثیر سوابق تحصیلی یعنی نمرات امتحانات نهایی در کنکور سراسری ۳۰ درصد بود. متقاضيان تمامی گروه های آزمايشی آزمون سراسری سال 1400 می توانندفايل سوابق تحصيلی دانش آموزان سال آخر دبيرستان از تاريخ 19/04/1400 لغايت 21/04/1400 می توانند در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند.متقاضيان در صورتی که مغايرتی در اطلاعات سوابق تحصيلیخود مشاهده کردند برای اصلاح مورد يا موارد مذکور حداكثر تا تاريخ 22/04/1400 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند در غیر این صورت در مرحله اعلام نتایج اولیه این آزمون با همان سوابق و اطلاعات موجود گزینش علمی آنان انجام می شود.

 

 

کد خبر 1071346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha