برگزاری کنکور سراسری در فارس با شرکت ۸۹ هزار و ۴۲۸ داوطلب

افشاری فر گفت: کنکور سراسری در ۳۷ شهرستان فارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در پنج گروه علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی با شرکت ۸۹ هزار و ۴۲۸ داوطلب در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا افشاری ‌فر»، امروز (سه شنبه 8 تیر) با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در جمع خبرنگاران گفت: کنکور امسال در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر با حضور ۸۹هزار و 428 داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نماینده سازمان سنجش در فارس افزود: کنکور سراسری در 37 شهرستان فارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در پنج گروه علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی با شرکت ۸۹ هزار و ۴۲۸ داوطلب در استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آزمون سراسری گروه هنر، صبح چهارشنبه 9 تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی، صبح پنجشنبه ۱۰تیرم،‌ گروه تجربی، صبح جمعه، ۱۱ تیر و گروه زبان، صبح شنبه صبح ۱۲ تیر برگزار خواهد شد.

افشاری فر تاکید کرد: آزمون ها با نظارت نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد و برای افراد معلول حوزه‌‌ اختصاصی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از داوطلبان کنکور سراسری در فارس که مبتلا به کرونا هستند با هماهنگی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یک بیمارستان، آزمون گرفته می‌شود. 

افشاری ‌فر اعلام کرد: كارت ‌های‌ شركت در‌ آزمون‌ متقاضیان‌ و راهنمای شركت در آزمون از روز یکشنبه ۶ تیر تا سه ‌‌شنبه 8 تیر برای مشاهده و پرينت، روی درگاه اطلاع ‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت.

وی افزود: داوطلبانی كه در 2 يا سه گروه آزمايشی، متقاضی هستند  علاوه ‌بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشی اصلی، کارت سایر گروه ها را نیز باید پرینت کنند و در زمان ورود به جلسه با اصل كارت ملی يا اصل شناسنامه عكس ‌دار آنها را ارائه کنند.

رستگاری تاکید کرد: در صورت مشاهده‌ نقص احتمالی در مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع ديپلم، شماره ملی، سری و سريال شناسنامه، محل تولد تا 12 تیر با مراجعه به درگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان امکان اصلاح و ویرایش وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای بررسی نواقص نیز از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 12 و 14 تا 18 طبق جدول زیر با مراجعه به خیابان ساحلی غربی- مجتمع فرهنگی-رفاهی دانشگاه شیراز زمان بندی شده است:

 

تاریخ مراجعه متقاضیان به باجه‌های رفع نقص با توجه به گروه آزمایشی

گروه‌هاي آزمايشي

زمان مراجعه به باجه رفع نقص

هنر

روز سه‌شنبه ۸تیرماه ۱۴۰۰

علوم انسانی

روزهای سه‌شنبه ۸تیرماه ۱۴۰۰ و

چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰

علوم ریاضی و فنی

علوم تجربی

روزهای چهار‌شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰و

پنجشنبه ۱۰ تیرماه۱۴۰۰

زبان هاي خارجي

پنجشنبه ۱۰ تیرماه۱۴۰۰ و جمعه ۱۱ تیرماه۱۴۰۰

 
کد خبر 1071357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha