حادثه تروريستي هفتم تيرماه سال ١٣٦٠، سند حقانيت و مظلوميت ملت ايران است

آستان امامزادگان عينعلي و زينعلي(ع) در بيانيه اي با گراميداشت هفته قوه قضائيه، حادثه هفتم تيرماه را سند حقانيت و مظلوميت ملت ايران دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آستان امامزادگان عينعلي و زينعلي(ع) در بيانيه اي با گراميداشت هفته قوه قضائيه، حادثه هفتم تيرماه را سند حقانيت و مظلوميت ملت ايران دانست. در بخشي از اين بيانيه امده است: حادثه تروريستي هفتم تیرماه و انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي در سال ١٣٦٠ كه به شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و هفتاد و دو تن از یاران وفادار امام و انقلاب انجاميد، از صحنه‌های عبرت انگیز تاريخ انقلاب اسلامي است که عمق كينه توزي و خباثت دشمنان انقلاب و ملت ايران را به نمايش گذاشت.
 
 
این بیانیه در ادامه، هدف اجراي طرح هاي ترور شخصيت هاي انقلابي و بمبگذاري ها را فروپاشي و براندازی نظام اسلامی دانسته و تصريح كرده است: به فضل الهي و با رهبري حضرت امام خميني(ره) و غيرت انقلابي ملت ايران، این حادثه غم انگیز و ساير رخدادهاي ديگر، نه تنها به سقوط و فروپاشی انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران منجر نشد بلکه باعث افشاي چهره واقعی و منفور منافقین و توطئه‌های نظام استکبار و ظهور یکپارچگی، انسجام و اراده ملي در برخورد با گروهک‌های ضدانقلاب و تروریست تبدیل گشت؛ به گونه ای که در مدت کوتاهی بساط خرابكاري ها و اقدامات تروريستي اين گروهك ها از جغرافياي كشور برچيده شد.
 
 
این بیانیه با تبریک هفته قوه قضائیه به ریاست محترم قوه قضائه حضرت آیت الله رئيسي و معاونان و دست‌اندرکاران این دستگاه - به ویژه قضات محترم- تصریح کرده است:
حضرت آيت الله دكتر رئيسي در امتداد اندیشه و تفکر شهيد آیت الله دكتر بهشتی(ره) با مديريت جهادي و تلاش شبانه روزي، مسير دشوار و پيچيده تحول در قوه قضائيه را آغاز كردند كه اين امر علاوه بر رضايت رهبر معظم انقلاب، بازآفريني اميد مردم  و سرمايه اجتماعي كشور را به دنبال داشته است.
 
 
در بخش ديگري از اين بيانيه، بر حركت تحول آفرين و ضد فساد آيت الله رئيسي در قوه قضائيه، به عنوان دستمايه اي ارزشمند و نويد بخش موفقيت ايشان در دولت سيزدهم و كاهش مشكلات معيشتي و اقتصادي ملت ايران تأكيد شده است.
 
 
اين بيانيه در پایان با تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم هفتم تيرماه به ويژه عالم متفكر و نظريه پرداز بزرگ، شهيد آيت الله بهشتي(ره)، براي مديران و دست اندركاران قوه قضائيه، آرزوي موفقيت در تداوم مسير تحول آفرين و اميدبخش كرده است.
کد خبر 1071376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha