همه دستگاه ها برای ریشه کنی اعتیاد به میدان عمل بیایند

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه همه دستگاه ها باید برای ریشه کنی اعتیاد به میدان بیایند،گفت: همه باید خطر اعتیاد را درک کنند و در این حوزه افقی روشن برای ریشه کنی این پدیده تعریف تا ان شاءالله جشن پایان اعتیاد را برگزار کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۸تیر) در همایش تجلیل از سفیران پیشگیری از اعتیاد در استانداری مازندران بر ضرورت حمایت و صیانت از قربانیان مواد مخدر و پاک شدگان این بلای عظیم تاکید و اظهار کرد: بیماران اعتیاد باید درمان و حمایت شوند .

 

نماینده ولی فقیه درمازندران طی سخنانی از تلاش همه دست اندکاران حوزه مبارزه با مواد مخدر مازندران که در راه مبارزه با مواد خانمانسوز تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه دستگاهها برای ریشه کنی اعتیاد به میدان بیایند.

 

وی ترویج، تبلیغ و هشدار برای پیشگیری از مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان را یادآور شد و افزود: مراقبت از جوانان و خانواده ها در مقابل آسیب های مواد مخدر بسیار ضروری است و جوانان مراقب همنشینی و روابط دوستان باشند تا تفنن کاذب و تفریح ها و لذت های دروغین مسکر و مخدر آنها را گرفتار نکند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد : مواد مخدر احساسات ، عواطف، فهم و تمایلات انسان را از بین می برد و سرگرمی های کاذب نادرست انسان را غافل می کند .

 

امام جمعه مرکز استان مازندران تصریح کرد: خانواده علاوه بر فرزندآوری و فرزند داری باید فرزند بانی همه داشته باشند تا فرزندان دچار آسیب های اجتماعی نشوند .

 

وی خواستار برخورد اساسی، امنیتی، اطلاعاتی با شبکه های قاچاق مواد مخدر شد و اظهار کرد: شبکه قاچاق مواد مخدر شبکه پیچیده و خطرناکی است و باید با سرمنشا و سران آن برخورد شود چرا که تروریسم مواد مخدر بدترین نوع تروریسم است.


حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: در استان زحمات خوبی صورت گرفته ولی کنترل آسیب بسیار مهم است و همه عِده و عُده و توانمندی های علمی باید در کنار هم قرار بگیرند و با شیوه های اطلاعاتی با مهره ها و شبکه های اصلی مواد مخدر برخورد اساسی شود.


وی تاکید کرد:  به حوزه سیگار و قلیان که دروازه ورود به مواد مخدرند توجه بیشتری شود و تلاش ها با توجه به ابعاد آسیب باید بیشتر شده و همه دستگاهها کمک کنند وهمه به میدان بیایند تا بلای اعتیاد ریشه کن شود.


امام جمعه ساری در پایان گفت : همه باید خطر اعتیاد و مواد مخدر را درک کنند و در این حوزه افقی روشن برای ریشه کنی اعتیاد و مواد مخدر تعریف تا ان شاءالله جشن پایان اعتیاد را برگزار کنیم .

 

به گزارش شبستان،در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از 30 فعال و سفیر پیشگیری از اعتیاد مازندران تجلیل شد.

کد خبر 1071387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha