۸۵ درصد افراد بالای ۷۵ سال دلگان در مقابل کرونا واکسینه  شده اند

فرماندار دلگان با بیان اینکه پیشتازی مقام معظم رهبری در تزریق واکسن کرونا مشوقی برای مردم بود، گفت: بیش از ۸۵ درصد افراد بالای ۷۵ سال دلگان در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

«مجتبی شجاعی» با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در وضعیت خطرناک از لحاظ کرونا قرار دارد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آمار مبتلایان و فوتی ها در سیستان و بلوچستان بالا است.

 

فرماندار دلگان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان سطح قابل توجهی از مبتلایان و فوتی ها را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: متناسب با شرایط جامعه یکسری اقدامات سلبی به مانند محدودیت فعالیت اصناف، دورکاری کارکنان،محدودیت تردد شبانه توسط ستاد کرونای استان در حال انجام است.

 

شجاعی با اعلام اینکه مردم نقش کلیدی در مبارزه با کرونا دارند، گفت: متاسفانه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و مراسمات عزا و عروسی برپا می کنند.

 

وی افزود: میزان استفاده از ماسک در جامعه کاهش پیدا کرده و شاهد عادی انگاری هستیم و   پروتکل های بهداشتی جدی گرفته نمی شود.

 

فرماندار دلگان با هشدار به اینکه هفته آینده، هفته نگران کننده در سیستان و بلوچستان خواهد بود، ادامه داد: کادر درمان خسته و تخت های بیمارستان پر هستند.

 

شجاعی به وضعیت تزریق واکسن کرونا در دلگان اشاره کرد و گفت: بیش از 85 درصد افراد بالای 75 سال در دلگان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده اند.

 

وی افزود: در شرایط کنونی برای قطع زنجیره کرونا باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنیم.

کد خبر 1071393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha