اندیشه های امام و شهدا جهانی شده است/ ضروت خدمت به خانواده شهدا

احمدی نیا گفت: اندیشه های امام و شهدا جهانی شده و امروز بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مسعود احمدی نیا« در جلسه معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون به گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و اظهارداشت: رشادت های شهدا و دیدگاه های بنیان گذار انقلاب اسلامی در دنیا پیشرفت داشته است.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: اندیشه های امام و شهدا جهانی شده و امروز بیداری اسلامی در جهان فراگیر و بنیاد شهید و امور ایثارگران از این ارزش ها حمایت و پشتیبانی می کند.

 

وی با بیان اینکه خدمت به شهدا و ایثارگران فراتر از کار اداری باید انجام شود، تصریح کرد: این نهاد مسئولیت حفظ ارزش ها و یک سازمان فرهنگی، مذهبی و ارزشی است که کاری در آن با انگیزه مالی و دنیایی نمی باشد.

 

*دنیاگرایی آسیب برای پیشرفت کشور

 

احمدی نیا، با بیان اینکه مسائل دنیایی نباید مهمترین انگیزه های موضوع کار و خدمت در نظام جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان و کارکنان تنها برای کسب منفتت مالی در سازمان خود حاضر می شوند و قصد و انگیزه خدمت رسانی مثل شهدا ندارند.

 

وی اضافه کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس و پس از آن با دف اعتلای کشور و معامله با خداوند وظیفه و ماموریت های خود را انجام دادند.

 

*امکانات محدود در خدمت رسانی به ایثارگران

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به جمعیت بالای ایثارگری گفت: 37 هزار نفر  جز جمعیت خانواده شهدا و جانبازان این استان بوده و امکانات برای رسیدگی به نیازهای آنان محدود است.

 

وی ادامه داد: بسیاری از این افراد و فرزندان شهدا و خانواده های آنان انتظاری از سازمان نداشته و دریافت خدمات ندارند.

کد خبر 1071419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha