شرایط برای خدمت موثر و پیش‌برنده در حوزه فرهنگی مهیا است

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه شرایط برای خدمت موثر و پیش‌برنده در حوزه فرهنگی مهیا است گفت: در این راستا مهمترین مسأله سرمایه انسانی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمد قمی» امروز (سه‌شنبه ۸ تیر) در ارتباط مجازی با اولین نشست استانی «راهبری رسش میعادگاه خیزش تمدنی رهبران گام دوم انقلاب اسلامی» که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: استان خوزستان از نظر ظرفیت‌های انسانی کیفی زرخیز است و دور از انتظار نیست اگر به واسطه انفتاحی که در دولت جدید نسبت به دستگاه‌های فرهنگی و دینی می‌شود بتوانیم بیشتر به استان خدمت کنیم. 

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش افزود: برداشت من از این همایش یک جلوه‌ای است که ما برای خدمت مؤثر و پیش برندگی عرصه فرهنگ و تبلیغ، عواملی چون سرمایه‌های عظیم انسانی را در اختیار داریم.

 

وی تصریح کرد: شرایط برای خدمت موثر و پیش‌برنده در حوزه فرهنگی مهیا است که در این راستا مهمترین مسأله سرمایه انسانی استان است. 

 

حجت الاسلام قمی اضافه کرد: خوشبختانه در استان خوزستان از گذشته فعالیت‌های خوبی انجام شده اما با حضور حجت‌الاسلام نبی زاده این جریان یک شور و انرژی تازه‌ای گرفته و عملیات فرهنگی که رقم خورده تمهیداتی برای یک عملیات بزرگ فرهنگی و تبلیغی پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه دو گام برای ارتقا در زمینه فرهنگی و تبلیغی وجود دارد یاد آور شد: گام اول تمهیداتی بود که برای تحول رقم می‌زدیم، این تحولات در خوزستان قابل رویت و قابل الگوگیری برای دیگر استان‌ها است اما این‌ها مقدمات سازماندهی و تجهیز بوده تا سطح توقعات بالای رهبری از سازمان تبلیغات اسلامی محقق شود راه زیادی در پیش داریم و وظیفه من است که پشتیبانی مالی و مسائل حقوقی را پیگیری کنم.

 

کد خبر 1071427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha