بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال کشومان سفیر جمعیت هلال احمر شد

غلامی در دیدار با علیرضا جهانبخش، بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، وی را به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» شامگاه سه شنبه( ۸ تیر) با «علیرضا جهانبخش» بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلستان و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین خانواده وی دیدار کرد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این دیدار ضمن تقدیر از جهانبخش و ظرفیت بالنده، موقعیت و جایگاه این فوتبالیست مطرح در سطح ملی و بالاتر گفت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقای سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون نیز همینطور است.



غلامی افزود: در سایه انقلاب اسلامی و غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی بستر رشد و تعالی فرزندان ایران زمین گسترش یافته است و امروز بیش از پش شاهد ​موفقیت‌ها و ​کسب مقام‌های عالی ​توسط ​فرزندان عزیزمان در جهان هستیم.



وی در ادامه با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، مهمترين و راحت ترين راه هايی كه می تواند مصرف مواد مخدر را برای نوجوانان و جوانان کاهش دهد، تشويق و گرايش اين قشر به ورزش دانست.



غلامی با اشاره به نقش اساسی ورزش در راستای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: همگانی كردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پيشگيری از ابتلاء به بيماری ها به ويژه كاهش مصرف مواد مخدر و بيمه کردن بدن و كسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.



در ادامه این دیدار، علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.



گفتنی است، علیرضا جهانبخش زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان، بازیکن فوتبال اهل ایران است، او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند.
 

کد خبر 1071435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha