جنبش ۱۴ فوریه بحرین، اهانت به آیت الله سیستانی را محکوم کرد

جنبش جوانان ۱۴ فوریه در بیانیه ای سخنان سفیر پیشین آمریکا در بغداد علیه آیت ‌الله سیستانی، مرجعیت عالی شیعیان را در عراق محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « 14 فوریه»، جنبش جوانان 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اقدامات سفیر سابق آمریکا علیه آیت الله سیستانی، مرجع عالی قدر شیعیان عراق و حمله آمریکا به مقرهای الحشد الشعبی دراستان القائم را محکوم کرد.

 

جنبش جوانان 14 فوریه در بیانیه خود آورده است: وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾

 

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی ‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد! آیه 60 سوره انفال.

 

جنبش جوانان 14 فوریه بحرین حمله جنگنده های آمریکایی به سه مقر تیپ 14 الحشد الشعبی وابسته به گردان سید الشهدا، تیپ 46 در 13 کیلومتری مرزهای عراق در القائم را به شدت محکوم می کند. این حمله در ساعت دو صبح روز دوشنبه (۷ تیر۱۴۰۰) به وقوع پیوسته است  و منجر به شهادت گروهی از مجاهدین الحشد و محافظان مرزهای عراق شد.

 

در ادامه بیانیه آمده است: همچنین جنبش جوانان 14 فوریه با ملت عراق و الحشد الشعبی و گروه های مقاومت به ویژه گردان سید الشهدا و در راس آن «حاج ابوآلاء الولائی» همبستگی کامل خود را اعلام می کند.

 

از خداوند متعال برای شهدای این حمله هوایی آمریکا که در دفاع از وطن جان خود را فدا کردند، بهشت برین را مسئلت می کنیم.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ای مردم بحرین.. ای جوانان مقاومت انقلاب 14 فوریه و ای امت اسلامی و جوانان مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، رهبران جبهه مقاومت به ریاست حضرت آیت‌الله خامنه ‌ای، سردار اسماعیل قاآنی و سایر فرماندهان سپاه پاسداران و محور مقاومت در لبنان و یمن، هدف قرار‌دادن این دو فرمانده بزرگ را آغاز اخراج نیروهای آمریکایی و برچیده شدن پایگاه‌های نظامی آنها از خاورمیانه دانستند.

 

این استراتژی همچنان وجود دارد و هنوز هم مهم ترین دغدغه مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان محور مقاومت، و در رأس آنها سید حسن نصرالله و سید عبدالملک بدرالدین حوثی و همچنین فرماندهان گروه‌های مقاومت عراق و الحشد الشعبی همین است. از این رو، امروز بحرین و سایر کشورهای اسلامی کاملاً آماده هستند تا حضور استعماری آمریکا را از منطقه از بین ببرند و همه پایگاه‌ های نظامی آمریکا را نابود کرده و مشاوران امنیتی و نظامی آنها را از این کشور اخراج کنند.

 

بنابراین آمریکایی ها باید دایم احساس ترس بکنند، انتقام سختی که آیت الله خامنه ای فرمودند در راه است و این انتقام از سوی الحشد الشعبی، سخت و تلخ برای آمریکایی ها خواهد بود و مردم عراق و نیروهای سیاسی آن نیز در برابر حملات آمریکا به الحشد الشعبی سکوت نخواهند کرد.

 

و در همین جا با استناد به آیه قرآنی از مردم به ویژه جوانان 14 فوریه بحرین می خواهم خود را برای جنگ میان محور مقاومت و محور شر آمریکا آماده کنند تا از این غده سرطانی صهیونیستی آمریکایی (آمریکا شیطان بزرگ) در بحرین و خاورمیانه خلاص شویم.

 

ای مردم انقلابی .. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از چهره قبیح خود پرده برداشت و حمایت خود را از گروه های تکفیری داعش نشان داد.

 

همچنین حمله متجاوزانه آمریکا علیه الحشد الشعبی، پس از گزارش «داگلاس سلیمان» سفیر سابق آمریکا در عراق انجام شد که وی در این گزارش، الحشد الشعبی را به همراه آیت ‌الله العظمی سید علی سیستانی و مراسم عزاداری حسینی، جزو بزرگ ترین موانع پیش روی آمریکا در عراق و مانعی در برابر منافع آمریکا در این کشور دانسته و خواستار مبارزه با آنها و از بین بردنشان شده است!

 

هدف قرار دادن الحشد الشعبی و اهانت به مرجعیت آیت الله سید علی سیستانی بعد از دو حادثه مهم روی داد: یکی بعد از رژه نظامی الحشد الشعبی در هفتمین سال تاسیسش و یکی بعد از صحبت های سفیر سابق آمریکا در عراق و ظهور این دو با هم منافع آمریکا را در عراق به خطر انداخته است.

 

جنبش جوانان 14 فوریه در پایان از امت عربی و اسلامی به ویژه خطاب به جوانان مقاومت و گروه های مقاومت انقلابی و سیاسی در بحرین گفت که هیچ گزینه ‌ای جز مقاومت برای نابودی متجاوزان و اخراج آمریکایی ها از بحرین و کل منطقه خاورمیانه وجود ندارد تا به این ترتیب قدس و مسجد الاقصی و تمامی اراضی فلسطین از بحر تا نهر آزاد شده و صهیونیست‌ های متجاوز از فلسطین و سایر کشورهای اسلامی بیرون رانده شوند.

کد خبر 1071442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha