ایثار شهدا اقتداری وصف نشدنی به ایران بخشیده است

شاهکویی گفت: ایثار و از خودگذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان عزت و اقتداری وصف ناشدنی به ایران اسلامی بخشیده که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛ محمد حسین شاهکویی فرماندار تالش به همراه علی درمانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و مسلم همتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهید مجید هاشمی مریان از شهدای مبارزه با مواد مخدر حضور  و ضمن دیدار با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت آنان تجلیل و قدردانی کرد.

 

«محمد حسین شاهکویی» در این دیدار اظهارکرد: ایثار و از خودگذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنان عزت و اقتداری وصف ناشدنی به ایران اسلامی بخشیده که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند.

 

فرماندار تالش با تقدیر از ایثار شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز همه افراد موظفند برای رفع نگرانی جامعه با همتی مضاعف با آگاه سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت آثار سوء مواد مخدر، جامعه را از این بلای خانمان سوز پاک کنند.

 

گفتنی است، شهید مجید هاشمی مریان در ۴ فروردین ۱۳۷۴ در نوار مرزی خراسان  جنوبی درمنطقه پاسگاه انتظامی گزک در حین گشت زنی و در گیری با اشرار و قاچاقچیان با اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1071465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha