برق ادارات پرمصرف دهلران قطع می‌شود

فرماندار شهرستان دهلران گفت: باتوجه به افزایش دما در این شهرستان، ادارات ملزم به رعایت الگوی مصرف هستند و در صورت عدم رعایت مصرف، برق آنها قطع می شود.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: مسئول اداره موظف است مصرف بهینه برق را در دستور فعالیت خود قرار دهد و همه  دستگاه های اجرایی موظفند تا با همکاری مناسب و صرفه‌جویی در مصرف برق، کمک کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دما در روزهای آینده رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان اهمیت ویژه‌ای برخوردار است  و انتظار داریم مردم برای جلوگیری از خاموشی ها همکاری لازم را با مجوعه برق شهرستان داشته باشند.

 

عسگری با اشاره به جمع آوری دستگاه ماینر در شهرک صنعتی دهلران گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی با جدیت این مسئله را دنبال کنند و اگر در جایی از برق برای بیت کوین استفاده می‌شود، محکم با آن ها برخورد کنند.

 

وی افزود: با رایزنی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی با وزارت نیرو داشته اند با توجه به شرایط گرما منطقه تا به امروز دهلران از لیست خاموشی های کشور حذف شده است.

 

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: اگر پیک مصرف از میزان مشخص شده عبور کند قطعا شاهد خاموشی در شهرستان خواهیم بود لذا از همه مردم شهرستان انتظار داریم که در مصرف برق صرفه جویی کنند تا شاهد اعمال خاموشی در این شرایط گرما در شهرستان نباشیم.

 

 

کد خبر 1071505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha