تلاش بچه های مسجد برای جُرم زدایی از محله/ چتر حمایتی کانون جامعه المهدی بر سر خانواده زندانیان

بهرام با اشاره به حمایت مادی و معنوی کانون فرهنگی هنری جامعة المهدی مسجد ابوالفضل علیه السلام از خانواده های زندانیان محله گفت: از آذرماه سال ۹۹ و با کمک خدمات اجتماعی زندان ها اسامی این خانواده ها را گرفته و با همه آنها ارتباط برقرار کردیم.

اعظم بهرام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به حمایت مادی و معنوی کانون فرهنگی هنری جامعة المهدی مسجد ابوالفضل علیه السلام (مسجدخدایی) از خانواده های زندانیان محله گفت: از آذرماه سال ۹۹ و با کمک خدمات اجتماعی زندان ها اسامی این خانواده ها را گرفته و با همه آنها ارتباط برقرار کردیم.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری جامعة المهدی عجل الله تعالی کرمان افزود: طی مدت ۶ماه ۱۵ خانواده را شناسایی و به تک تک آنان سر زدیم و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدیم؛ مشکلاتی را که خود می توانستیم حل کردیم و در غیر این صورت به دفاتر نیکوکاری محله ارجاع دادیم.

 

 

وی ادامه داد: نشست های مشترکی نیز با این خانواده ها و مدیران خدمات اجتماعی امور زندان ها برگزار و مشکلات خانواده ها توسط خودشان مطرح و توسط مسئولین امر نگاشته شد؛ بعضی خانواده ها که فرزند کوچک داشتند و نیاز به محبت پدری؛ سعی شد با همکاری امور زندان ها، این بچه ها بیشتر پدرها را ببینند.

 

 

بهرام تصریح کرد: همه مشکلات خانواده ها از مشکلات روحی گرفته تا وکالت و... در هر زمینه ای که مشکل داشتند یا خود راهنمایی کردیم و یا ارجاع(به دفاتر نیکوکاری و...) دادیم و بچه های کانون هم یک سبد غذایی شامل برنج و گوشت و میوه و کتاب هم تقدیم خانواده ها کردند.

 

 

وی با بیان اینکه ارتباط با این خانواده ها قطع نشده و مستمر است؛ افزود: سعی کردیم این خانواده ها از کارهای گروهی کانون و مسجد به صورت رایگان استفاده کنند و از آن طرف اگر خود نیز برخوردار از هنر و توانمندی خاصی هستند به کانون کمک کنند و اینگونه خانواده زندانی را وارد کارهای کانونی و مسجدی بکنیم.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری جامعة المهدی عجل الله تعالی کرمان هدف از این اقدام را تلاش برای داشتن محله ای بدون جرم عنوان و بیان کرد: با کمک دکتر اسدالهی( از مجموعه خدمات اجتماعی زندان ها) به خیلی از مشکلات این افراد رسیدگی و قرار شد در سامانه حمایتی عضو شوند و از خدمات زندان ها کمک دریافت کنند.

کد خبر 1071517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha