پایان محدودیت های کرونایی در مساجد مینه سوتا آمریکا

مساجد مینه سوتا با پایان یافتن محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی مربوط به کرونا به شرایط عادی برای برگزاری نمازهای جماعت برگشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « sahanjournal»،مساجد مینه سوتا با پایان یافتن محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی مربوط به کرونا به شرایط عادی برای برگزاری نمازهای جماعت برگشتند.

 

به گفته متولیان در مسجد الروضه مینیاپولیس ، نمازگزاران در طی همه گیری کرونا دوری از نمازهای جماعت را تحمل کردند تا اینکه اکنون با عادی شدن شرایط می توانند بار دیگر در کنار هم باشند و نمازهای جمعت را اقامه کنند.

 

اگرچه از نمازگزاران در مساجد درخواست شده است تا از ماسک استفاده کنند اما فاصله اجتماعی در میان آنها برداشته است و به همین دلیل افراد بیشتری امکان حضور در نمازهای جماعت را دارند.

 

مسجد الروضه،یکی از مساجدی که اکنون نمازهای جماعت را بدون فاصله گذاری اجتماعی برگزار می کند محدودیت های مختلفی را طی همه گیری کرونا تجربه کرده است.

 

 در ابتدای شیوع ویروس کرونا در مینه سوتا در مارس 2020  این مسجد کاملاً بسته شد و در جولای 2020 بازگشایی شد.

 

از آن زمان به بعد مسجد الروضه اقدامات لازم به منظور رعایت بهداشت عمومی برای ایمن نگه داشتن نمازگزاران از بیماری کرونا را ابه اجرا در آورد.

 

از جمله این اقدامات می توان به رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و استفاده از تشک های پلاستیكی یكبار مصرف  بر روی فرش اشاره کرد.

 

سایر مکان های عبادی در مینه سوتا هم بازگشت به شرایط عادی برگزاری نمازهای جماعت با پایان دادن به فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار داده اند.

کد خبر 1071547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha