برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم در کانون حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی

سواری جوانمردی گفت: همزمان با آغاز طرح تابستانه اوقات فراغت کلاس های آموزشی به ویژه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه جوانان توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) در روستای جوانمردی برگزار می شود.

«پیام سواری جوانمردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح تابستانه اوقات فراغت کلاس های آموزشی به ویژه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه جوانان توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) در روستای جوانمردی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی ادامه داد: کلاس های اوقات فراغت در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

سواری جوانمردی گفت: تلاش خواهیم کرد با برگزاری برنامه های متناسب، نیاز مخاطبان را فراهم کنیم تا زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مهیا شود.

 

وی عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و طبق سنوات گذشته با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای جوانمردی به تلاش کانون معراج در خصوص اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و پاسداشت این کتاب الهی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: هر آنچه در جامعه ما وجود دارد از برکت قرآن کریم است.

 

کد خبر 1071554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha