پاسخگویی بر خط و ارتباط مستقیم مردمی مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل

«ابراهیم قلی زاده» مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در راستای اجرای طرح پاسخگویی برخط و مستقیم مسئولان به مردم، از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶ پاسخگوی سوالات مودیان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طبق اعلام روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، «ابراهیم قلی زاده» مدیر کل امور مالیاتی استان روز پنج شنبه 10 تیر ماه 1400 از ساعت 10 لغایت 12 قبل از ظهر پاسخگوی مودیان مالیاتی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (1526) خواهد بود.

 

یکی از طرح ابتکاری و اقدامات ارزنده سازمان امور مالیاتی کشور در راستای کاهش مراجعات مردمی به ادارات امور مالیاتی و به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مودیان مالیاتی، راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (1526) است که این طرح در ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور و از جمله در اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل نیز اجرا می شود و به خصوص در شرایط کنونی ناشی از شیوع بیماری کرونا مورد توجه ویژه مدیرکل امور مالیاتی استان قرار گرفته است.

 

مودیان مالیاتی با کلید دستوری 9 می توانند مسائل، مشکلات و سوالات مالیاتی خود را به صورت آنلاین و مستقیم با مدیر کل امور مالیاتی استان در سامانه ارتباط مردمی مطرح کنند.

کد خبر 1071560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha