تلاش داریم پرونده های حقوقی نیازمندان در سایه رافت امام رضا(ع) ختم به خیر شوند

ولی تبار با بین اینکه بیش از ۶وکیل در قالب کانون موضوعی حقوقی خدمت رضوی بابلسر در بحث ارائه مشاوره‌ حقوقی به محرومین کمک می کنند، گفت: این خادمیاران برای یافت راه های تسهیل امورحقوقی نیازمندان با دادستان و رئیس دادگستری دیدار کردند.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر اظهار کرد: خادمیاران این شهرستان بر مبنای توانایی‌های خود و عرصه و مصداق خدمتی که در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی انتخاب کردند، وارد فعالیت‌های عمومی و یا موضوعی شدند و اکنون منشاء خیر و برکت برای محرومین و نیازمندان شهرستان بابلسر هستند.

 

 مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر به فعالیت 600خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارائه‌ی خدمت کریمانه در جهت نشر فرهنگ رضوی و معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) موردتوجه خادمیاران رضوی این شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از خادمیاران رضوی این شهرستان در قالب کانون موضوعی حقوقی خدمت رضوی بابلسر به نیازمندان خدمات حقوقی و مشاوره ای رایگان رائه می کنند، افزود: بسیاری از نیازمندان برای رفع مشکلات حقوقی خود توانایی پرداخت حق الوکاله را ندارند از این رو بیش از 6وکیل تحت عنوان خادمیار افتخاری امام مهربانی ها در بحث ارائه مشاوره‌ حقوقی نظیر کیفری، قضایی، نفقه، رفع مشکلات خانوادگی و غیره به محرومین شناسایی شده کمک می کنند.

 

ولی تبار با بیان اینکه خادمیاران کانون موضوعی حقوقی خدمت رضوی بابلسر در جهت پیشگیری از وقوع جرم و افزایش آگاهی شهروندان در زمینه های حقوقی و کیفری به ارائه مطالب و مشاوره حقوقی می پردازند، گفت: همچنین این وکلا در بخش نوشتن عریضه و لایحه دفاعیه به نیازمندان کمک می نمایند.

 

وی به ارتباط حسنه خادمیاران این کانون موضوعی با  رئیس دادگستری و دادستان بابلسر اشاره و اظهار کرد: اعضای این کانون در آخرین روز از هفته قوه قضائیه و به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهید مظلوم آیت الله دکتر «بهشتی» و ۷۲ تن از یاران با وفایش، نشست صمیمی با «سید اسدالله آقایی» رئیس دادگستری و « سیدرضا حسینی کرانی » دادستان بابلسر داشتند و در این دیدار پیرامون مسائل حقوقی نیازمندان و راه های چگونگی برطرف کردن آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ولی تبار یادآورشد: همچنین در این دیدار تابلو فرش حرم مطهر رضوی به همراه تبرکات رضوی به رئیس دادگستری و دادستان بابلسر و همکارانشان اهداء شد .

 

کد خبر 1071562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha