مشارکت یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس در مهار آتش سوزی کوه های دراک

نظریان گفت: با مشارکت یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس در کنار سایر دستگاه ها و نهاد ها و گروه های مردمی، آتش سوزی کوه های دراک شیراز مهار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد نظریان»، امروز (چهارشنبه 9 تیر) با اشاره به اطفای حریق کوه های اطراف شیراز در جمع خبرنگاران گفت: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس در عملیات اطفای حریق این کوه ها شرکت کرد.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس افزود: بدین ترتیب یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس در کنار سایر دستگاه ها و نهاد ها و گروه های مردمی در این عملیات با تمامی پرسنل و تجهیزات خود مشارکت کرد.

وی اضافه کرد: به دستور مدیرکل راه و شهرسازی فارس و گزارش ستاد بحران استانداری فارس مبنی بر وقوع آتش سوزی در ارتفاعات دراک شهرستان شیراز، یگان حفاظت این اداره کل با حضور سریع نیروهای مردمی، ارتش، آتش نشانی، گروه های کوهنوردی، اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست اقدام به مهار آتش کردند.

نظریان با اشاره به صعب العبور این منطقه عنوان کرد: عدم دسترسی به راه موجب شد تا عملیات مهار حریق به کندی انجام شود و حدود 200 هکتار از اراضی ملی و پوشش گیاهی کوهستانی دچار آتش سوزی شد اما با تلاش مداوم نیروهای حاضر، از 6 تا 16 آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

کد خبر 1071589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha