بازدید میدانی مدیر ستاد چهارمحال و بختیاری از کانون های مساجد فارسان

کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان به منظور اطلاع از نحوه فعالیت و برنامه های جاری با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری بازدید شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در بازدید از کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان از خدمات ارزنده کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان و درخشش در طرح ها و رویدادهای ملی قدردانی کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: در این بازدید یکروزه نشست با ائمه جماعات مساجد، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه های بسیج و مدیران کانون های مساجد، فعالیت های متنوع کانون ها بازدید و نقاط ضعف و قوت بررسی شد.

 

وی ادامه داد: در قالب طرح رصد و پایش کانون ها که با حضور ارکان مساجد که در شهرستان ها اتفاق می افتد فعالیت های کانون های مساجد بررسی و از مدیران برتر تقدیر می شود.

 

مظاهری ادامه داد: کانون های که به دلایل مختلف فعالیت ندارند با هماهنگی امامان جماعات مساجد و هیئت امناها تغییر می کنند و به برخی کانون ها نیز فرصت مجدد جهت احیای فعالیت ها داده می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های انصار المهدی (عج) و انصارالحسین (ع) به عنوان ۲ کانون برتر در طرح ملی ایران قوی از شهرستان فارسان در سطح کشور معرفی شده اند.

 

کد خبر 1071602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha