سامانه فهما گامی نوین در راستای ارتقای فعالیت های کانون مساجد است

اسداللهی گفت: سامانه فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» گامی نوین در راستای ارتقا و بهتر دیده شدن فعالیت کانون مساجد است.

«علی اسداللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سامانه فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» گامی نوین در راستای ارتقا و بهتر دیده شدن فعالیت کانون مساجد است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: ارتقای فعالیت‌ های قرآن و عترت، شبکه‌ سازی و ساماندهی، ارتقای فعالیت ‌های هنری و ادبی کانون‌ها، ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، غنی ‌سازی اوقات فراغت، مناسبت‌ های ملی و مذهبی و فضای مجازی، رسانه و خلاقیت و نوآوری شاخص ‌های این طرح هستند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجن پیشرو در برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری هستند که تاکنون توانسته اند جوانان زیادی را در سطح شهرستان جذب مساجد کنند.

 

اسداللهی، تربیت نیروی های مومن و انقلابی را از مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری توانسته اند به عنوان بزرگترین و منسجم ترین شبکه فرهنگی کشور نقش واقعی مساجد را احیا کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: افزایش معنویت در جوانان و ارتباط مستمر با مساجد و مراکز فرهنگی می تواند این قشر را از آسیب های جنگ نرم مصون دارد.

 

وی ادامه داد: ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی به منظور احیای نقش فرهنگی و هنری مساجد و جذب نیروهای نوجوان و جوان به مسجد صورت گرفته است.

 

اسداللهی با اشاره به فعالیت های کانون گفت: مهمترین اولویت و هدف کانون های فهمای شهرستان بروجن در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری، جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است.

 

کد خبر 1071616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha