۱۷۸ میلیون تومان صدقه در شهرستان طبس جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد طبس از جمع آوری ۱۷۸ میلیون تومان صدقه و ۲۷۰ میلیون تومان زکات از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان طبس خبر داد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان طبس 9 هزار و 500 صندوق جهت جمع آوری صدقات تعبیه شده است.

 

مدیر کمیته امداد طبس در خصوص میزان صدقات جمع آوری شده عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 178 میلیون تومان صدقه از صندوق های شهرستان طبس جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55 درصد رشد داشته است.

 

وی در ادامه گفت: صدقات جمع آوری شده در زمینه های مختلفی از جمله موارد مستمری مددجویان، ساخت مسکن مددجویی، هزینه های درمان نیازمندان و هزینه های تحصیلی فرزندان مددجو هزینه می شود.

 

بیضی زاده با اشاره به اینکه مردم مومن شهرستان طبس به موضوع پرداخت زکات بسیار توجه دارند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 270 میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

 

مدیر کمیته امداد طبس ادامه داد: زکات های جمع آوری شده در جهت تامین هزینه های معیشتی محرومان و نیازمندان، هزینه های درمانی بیماران نیازمند، کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هزینه خواهد شد.

 

وی در پایان بیان کرد: در این دوران شیوع ویروس کرونا و وجود مشکلات اقتصادی از مردم مومن درخواست داریم تا بحث کمک به نیازمندان را فراموش نکنند.

 

 

کد خبر 1071628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha