آمار قربانیان کرونا در فارس به مرز پنج هزار نفر رسید

حسینی گفت: با جان باختن چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به چهار هزار و ۸۰۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (چهارشنبه 9 تیر) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به چهار هزار و 807 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 112 هزار و 858 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 295 هزار و 84 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 144 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: یک هزار و 198 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 267 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 267 هزار و 813 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: موج پنجم کرونا در حال تغییر وضعیت شهرها از حالت زرد و نارنجی به قرمز می باشد و تنها سد دفاعی در مقابل این موج، رعایت رفتارهای پیشگیرانه از سوی آحاد جامعه است.

کد خبر 1071665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha