دو بیمار کرونایی در استان سمنان جان خود را از دست دادند

طی ۲۴ساعت گذشته، طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، ۸۴ مورد جدید بیمار کرونایی در شهرستان‌های استان سمنان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، در ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به ابتدای چهارشنبه) براساس آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود دو بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست دادند و تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۱۲۷ رسید.

 

همچنین ۸۴ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز شناسایی شده است وتعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۲۶ رسید.

 

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان ۴۱ هزار و ۲۱۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۳۰ هزار و ۸۵۲ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۱۱ هزار و ۱۲۱ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

 

در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۱۲ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 

بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا، چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی قرار دارندوچهار شهرستان میامی، آرادان، سرخه و مهدی‌شهر بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در شرایط زرد قرار دارند.

 

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان به مردم است.

 

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که آمار کرونای استان در واقع مجموع داده‌های ارائه شده از سوی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

کد خبر 1071674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha