صدور ۳۴ پروانه بهره برداری در سال گذشته و سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در ورامین

ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از صدور ۳۴ پروانه بهره برداری در سال گذشته و سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسن میرزایی رئیس اداره صمت ورامین ضمن گرامیداشت به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد مهم، از زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن شهرستان تقدیر کرد و افزود :  از ابتدای سال 1399 تا پایان سه ماهه اول سال 1400 مجموع پروانه های بهره برداری صادر شده  در شهرک های صنعتی برای واحدهای صنعتی تعداد 34 فقره بوده است .
وی در ادامه افزود : پروانه های صادره اعم از طرح های ایجادی ، اصلاح پروانه ناشی از توسعه واحدهای موجود و صدور جواز تاسیس برای توسعه آتی واحدهای موجود که هم اکنون در حال ایجاد می باشد صورت گرفته است .
میرزایی اظهار داشت : مجموع سرمایه گذاری ایجاد شده بالغ بر 3510 میلیارد ریال و مجموع اشتغال 305 نفر می باشد .
وی تصریح کرد : همچنین تا پایان شش ماهه اول سال 1400 یعنی ظرف مدت 3 ماه آینده پیش بینی می شود 14 فقره پروانه بهره برداری ناشی از طرح های ایجادی و توسعه ای با مجموع سرمایه گذاری 2250 میلیارد ریال و اشتغال 260 نفر صادر شود .
میرزایی در پایان افزود :  در طول زمان اعلام شده به منظور پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و در جهت رفع مشکلات ، بیش از 15 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ریاست فرماندار شهرستان با پیگیری مشکلات 80 واحد تولیدی برگزار گردید که مشکلات واحدهای مذکور با 125 مصوبه مورد پیگیری قرار گرفته است .

کد خبر 1071679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha