فارس از نیروی انسانی متخصص در صنعت ساختمان برخوردار است

رازقی گفت: فارس در حوزه برخورداری از تولیدات کالاهای ساختمان و نیروی انسانی متخصص در صنعت ساختمان از استان های منحصر به فرد است که در انجام پروژه های کشور و خارج از کشور باید مورد استفاده موثر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (چهارشنبه 9 تیر) در جلسه دیدار فعالان اقتصادی فارس با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: فارس از استان های توانمند در حوزه تولیدات کالاهای مرتبط با صنعت ساختمان است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: فارس در حوزه برخورداری از نیروی انسانی متخصص در صنعت ساختمان از استان های منحصر به فرد است که در انجام پروژه های کشور و خارج از کشور باید مورد استفاده موثر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: افزود: 9 واحد سیمان در استان فارس فعال است که این استان در تولید سیمان در شمار استان های برتر تولید کننده در کشور قرار داده است و همچنین در حوزه معادن سنگ نیز در کشور دارای رتبه اول، در حوزه کاشی و سرامیک رتبه سوم  در حوزه فولاد و خاک نسوز نیز در کشور جایگاه خوبی در کشور داریم.

رازقی تصریح کرد: رونق حوزه مسکن در فارس می تواند در رشد اقتصادی کارخانه ها و واحدهای استان فارس نیز تاثیر مطلوبی داشته باشد و باید مورد تقویت قرار بگیرد.

کد خبر 1071681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha