روابط عمومی‌ها مشاوران توانا و امین دستگاه‌ها هستند

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بر نقش مهم و حیاتی روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد و آنها را اثرگذار در تصمیم گیری‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دنیای امروز اظهار کرد: روابط عمومي‌ها با حمايت و توجه ويژه مديران ارشد مي‌توانند بعنوان مشاوران توانا و امين در تصميم سازي‌ها براي سازمان متبوع خود موثر باشند.

 


وی افزود: موفقيت يك سازمان بستگي به نگاه مثبت مديران عامل به موضوع ارتباط دوسويه با مردم و ايجاد همدلي و همراهي مردم دارد و اين كار از دريچه توجه و اهميت  به روابط عمومي ها انجام ميگيرد.

 

تخت‌شاهی بیان کرد: یکي از وظايف روابط عمومي ارائه نظرات جامعه به مدير و سياست گذاري و برنامه‌ريزي در جهت اين است که چه اقدام پيشگيرانه يا به موقعي برای اجراي برنامه‌هاي سازماني انجام دهيم.

 


مدیرعامل آبفا کردستان تصریح کرد: نظر مشورتي روابط عمومي در برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري برنامه‌هاي سازمان ياريگر سازمان و تسهيل‌گر امور خواهد بود.

 

وی با اشاره بر تاثيرگذاربودن روابط عمومي‌ها در جامعه يادآور شد: روابط عمومي در گرفتن نظرات و نيازهاي مردمي و انعکاس به مديريت نقش ارزنده و مؤثري دارد.


گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت نیرو با حضور دكتر ببران مديركل روابط عمومي وزارت نيرو و هيأت همراه، مديران عامل صنعت آب و برق كردستان و مديران روابط عمومي شركت‌هاي زيرمجموعه وزارت نيرو در استان‌هاي كردستان، كرمانشاه و همدان روز چهارشنبه ٩ تيرماه در سنندج برگزار شد.

 

کد خبر 1071754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha