گناه و معصیت سعادت جوانی را تهدید می کند/بصیرت ملت ایران در انتخابات

حجت الاسلام آفاقی گفت: گناه و معصیت سعادت دنیا و آخرت جوانی را تهدید و آینده انسان را گرفتار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمد آفاقی« در جمع کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور به جایگاه دوران و جوانی و ضرورت بهره برداری از آن اشاره کرد و اظهارداشت: این دوران حساسیت و اهمیت خاصی دارد که باید به بهترین نوع از آن استفاده کرد.

 

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی عقیدتی سیاسی پدافند هوایی افزود: گناه و معصیت سعادت دنیا و آخرت جوانی را تهدید و آینده انسان را گرفتار می کند و دشمن نیز همین موضوع را دست گرفته است.

 

وی با بیان اینکه اتلاف وقت و سرگرمی های اشتباه آسیبی برای دوران جوانی است، تصریح کرد: دشمن با انجام تبلیغات و توسعه شبکه های ماهواره ای جوانان را به سمت گناه هدایت می کند.

 

حجت الاسلام آفاقی دستیابی به سعادت دنیا و آخرت را نیازمند ترک گناه و بهره گیری از منویات دینی و اسلامی دانست و اذعان داشت: برای تحقق اهداف و آرزوها باید تلاش و همت داشته باشیم و محدودیت ها شرایط سخت را بپذیریم.

 

وی با بیان اینکه قدرت فهم و درک در بین انسان ها نهادینه شده، خاطرنشان کرد: انسان هر چقدر از این توانایی ها استفاده کند و قدرت و تحمل بالایی داشته باشد آنگاه شاهد پیشرفت بیشتری خواهد بود.

 

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بر جدیت و حفظ حرارت و انرژی برای تحقق علاقه های زندگی تاکید کرد و گفت: همت و اندیشه بلند انسانیعامل سعادتمندی است.

 

*بصیرت ملت ایران در انتخابات

 

وی با بیان اینکه دشمن تمام ظرفیت و تلاش خود را برای ایجاد ناکامی در انتخابات ایران بکار گرفته بود، خاطرنشان کرد: این تلاش و کار رسانه ای و تبلیغاتی با حضور مردم ایران در پای صندوق های رای شکست خورد.

 

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اضافه کرد: ملت ایران برنامه ریزی دشمن را نقش بر آب کردند و حماسه ای ملی آفریدند.

 

وی در بخشی از سخنان خود به زیباسازی چهره پهلوی و طاغوت در بین مردم توسط دشمن اشاره کرد و یادآورشد: این تلاش دشمن سازنده نیست و آگاهی و بصیریت ملت ایران دستاوردهای نظام را زیر سوال نمی برد.

 

حجت الاسلام آفاقی دست یابی به استقلال سیاسی در کشورمان را یکی از مهمترین دستاوردهای نظام بیان کرد و گفت: بسیاری از کشورها همین استقلال را نداشته و دشمنان علاوه بر چپاول سرمایه های آنان، برای آن ها تصمیم گیری می کند.

 

وی اضافه کرد: حق انتخاب و تعیین تکلیف در سرنوشت کشور برای مردم بسیار ارزشمند است که در حکومت های طاغوتی وجود نداشت.

کد خبر 1071757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha