افزایش متقاضیان وام صندوق قرض الحسنه مسجد مسلم ابن عقیل(ع)

مدير كانون فرهنگي و هنري مسجد مسلم ابن عقيل(ع) شيروان گفت: تعداد متقاضیان وام از صندوق قرض الحسنه مسجد مسلم ابن عقیل(ع) این شهرستان افزایش یافت.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در سال جاری تعداد متقاضیان وام افزایش پیدا کرده و منابع ذخیره مالی کم است و چنانچه بزرگوارانی که تمایل دارند در این امر خیر مشارکت داشته باشند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) 6037691990099996 شیروان واریز کنند.

 

مدير كانون فرهنگي و هنري مسجد مسلم ابن عقيل(ع) شيروان اضافه کرد: صندوق قرض‌الحسنه مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان با موجودی ۱۵۰ میلیون ریال در سال ۹۹ با پرداخت ۲۲ فقره وام به متقاضیان، قدم کوچکی برای حل مشکلاتی مانند کمک هزینه رهن منزل و پرداخت اجاره بها و پرداخت بدهی و غیره برداشته است.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به بخش آموزش این کانون عنوان کرد: با ایجاد مجتمع آموزشی در جنب مسجد، بسیاری از کلاس های قرآنی، مهد کودک های دخترانه و پسرانه با رویکرد قرآنی و با زمینه پرورش بیش از 200 حافظ قرآن، درس های نظری همانند مدارس در تمامی پایه ها با استفاده از دانش روز برای تمام سنین و جنسیت، پرورش قارچ، گیاهان دارویی و غیره جهت استفاده عموم شهروندان راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اقدام شاخص بخش فرهنگی و هنری بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری مسجد به عنوان یکی از بازوان توانمند در امور فرهنگی یاریگر مسجد است و دارای کتابخانه ای فعال با بیش از پنج هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف جهت مطالعه علاقمندان است.

 

 وی تصریح کرد: همچنین یکی از نیازهای مهم شهرستان در مناسبت های ملی و مذهبی که احساس می شد، کمبود اقلام فرهنگی، هنری و مذهبی بود که توانستیم با کمک جمعی از دوستان فروشگاه محصولات فرهنگی، هنری و مذهبی را در قالب عرضه کتاب های مختلف قرآن، ادعیه، رحل، سجاده، تسبیح، لوازم تحریر، تندیس، چادر نماز، پرچم و پرده های مناسبتی، کتیبه، جوایز، گرفتن کپی و غیره راه اندازی کنیم.

 

 

کد خبر 1071776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha