خیرین مدرسه ساز، افتخار آموزش و پرورش تلقی می شوند

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: خیرین مدرسه ساز از افتخارات آموزش و پرورش تلقی می شوند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز افتخارات آموزش و پرورش تلقی می شوند و کمک های خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نقش مهمی در کاهش مشکلات فضاهای آموزشی دارد.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان اضافه کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در فعالیت های تاثیرگذار در دستگاه تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور سهیم هستند.

 

نادری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در فعالیت های تاثیرگذار در دستگاه تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور سهیم هستند که در بخش های مختلف، می توانیم از توانمندی های خیرین مدرسه یار استفاده کرده و با بهره گیری از ظرفیت این عزیزان در بهسازی و فعالیت های خردمندانه دستاوردهای مطلوبی را کسب کنیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از راه های همگانی کردن فرهنگ مشارکت در خصوص رفع مشکلات و نیازهای مدارس، تقدیر و تکریم از اقدامات سخاوتمندانه و ایثارگرانه خیرین بزرگوار است.

 

وی تصریح کرد: به زودی از سوی آموزش و پرورش، نیازها، تجهیزات و اعتبارات لازم برای اعضا ارسال می شود تا با هم اندیشی، اقدامات لازم در رفع مشکلات صورت گیرد.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: این شهرستان ۵۶ نیکوکار دارد که از ابتدای تاسیس مجمع خیرین تاکنون ۶۲ باب مدرسه در قالب، ۱۲۳ کلاس درس در سطح شهر و روستا احداث کرده اند.

 

 

کد خبر 1071816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha