همت جهادی مسئولان لازمه رفع مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت فراهم ساختن زمینه ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: همت جهادی مسئولان لازمه رفع مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(10تیر) در مراسم اهدای 15 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ازنا اظهارداشت: از وظایف پدران و مادران ترغیب و تشویق فرزندان به ازدواج است.

 

امام جمعه ازنا ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک به نوعروسان، بیان کرد: امیدواریم پیوند محکم و ناگسستنی در زندگی مشترک خود بر اساس محبت و نشاط داشته باشید.

 

وی افزود: این کمک ها از طریق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تهیه شده و باید قدردان این خدمات بی شائبه باشیم.

 

حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت فراهم ساختن زمینه ازدواج آسان جوانان تأکید کرد و گفت: باید زمینه اشتغال و ازدواج جوانان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت همت جهادی برای رفع مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان تأکید کرد و ادامه داد: توجه به قشر جوان و بر داشتن موانع سر راه آنان عاملی مهم برای ارتقای فرهنگ و معنویت جامعه و مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.  

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی ازنا نیز در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی کامیابی برای نوعروسان یادآور شد: در این دوره از کمک ها ۱۵ سری جهیزیه شامل اقلام مهم معیشت به ارزش هر جهیزیه ۱۵ میلیون تومان به نوعروسان مددجو کمیته امداد اهداء گردید.

کد خبر 1071825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha