خدمات آستان قدس رضوی در استان اطلاع رسانی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با دبیر کانون های خدمت رضوی در استان بر اطلاع‌رسانی خدمات آستان قدس رضوی در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» در این دیدار با اشاره به خدماتی که آستان قدس رضوی در استان ایلام می تواند ارائه دهد، اظهار کرد: اینکه مردم می‌توانند در این استان نذورات  خود را در رابطه با امام رضا(ع) پرداخت کنند و عواید آن نیز در استان هزینه گردد و یا موقوفاتی برای آستان قدس رضوی در استان داشته باشند بسیار عالی است.


وی همچنین درخصوص فرهنگ وقف و گسترش آن در استان ایلام نیز، گفت: با فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ وقف برای امام رضا(ع) در استان ایلام و گسترش موقوفات امام رضا(ع) در استان خیرات و برکات بسیاری برای مردم استان به همراه خواهد داشت.


دبیر کانونهای خدمت رضوی استان ایلام نیز در این دیدار پیام جناب آقای استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خطاب به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم ولی فقیه در استان را تقدیم ایشان کرد و گفت: ما در استان ایلام می‌توانیم با دریافت نذورات و هدایای مردم  برای امام رضا(ع)  و آستان قدس رضوی، برای این عزیزان قبض صادر نموده و عواید آن را نیز در خود استان هزینه کنیم.


«محمد کریم رحیمی» با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات امام رضا(ع) در استان ایلام می توانیم از عواید آن در استان بهره مند شویم، خاطرنشان کرد: دوستداران اهل بیت و امام رضا(ع) می توانند با تحویل نذورات و هدایای خود به کانونهای خدمت رضوی در استان ایلام از خدمات آستان قدس در مشهد مقدس نیز بهره مند گردیده و از امتیازات و هدایایی که آستان قدس رضوی به وقف کنندگان و هدیه دهندگان به آستان قدس و امام رضا(ع) ارائه می‌دهد بهرمند گردد.

کد خبر 1071852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha