مراحل واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می‌شود

معاون وزیر صمت گفت: مراحل واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر خود به شهرستان قرچک و حضور در شهرک صنعتی این شهرستان، از پیگیری‌های لازم به منظور تسریع در انجام مراحل واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک خبر داد و از جهاد کشاورزی خواست این موضوع را هرچه‌سریعتر تعیین تکلیف کند.

وی افزود: شهرک صنعتی قرچک علیرغم مدت کوتاهی که از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد، در مسیر رونق تولید خوب حرکت کرده اما نمی‌شود شهرکی که به تهران نزدیک است در تامین برق و سایر موارد زیرساختی کاستی داشته باشد‌.
رسولیان در خصوص الحاق این شهرک به شبکه گازرسانی بیان کرد:‌ شبکه گاز شهرک صنعتی قرچک آماده شده و شرکت گاز باید عملیات تست و تزریق را انجام دهد.

وی ادامه داد: تاکنون ۸۰۰ قرارداد در شهرک صنعتی قرچک منعقد شده ‌و واحدها مشعول بکارند و ۳۶۴ واحد نیز در حال ساخت و ساز هستند، تمام زیرساخت‌ها از جمله راه دسترسی بهتر به شهرک باید به سرعت تامین شود و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه تعلل نکند.
معاون وزیر صمت با انتقاد از برخی سو مدیریت ها اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در هر زمینه‌ای تعهد داشته باشد ملزم به اجرا در اسرع وقت است و رفع مشکلات واگذاری اسناد مالکیتی، سرمایه‌گذاران را به ادامه مسیر ترغیب می‌کند.
رسولیان در پایان گفت:‌درحال حاضر در حوزه برق شهرک صنعتی قرچک کسری نداریم اما با توجه به ساخت و سازها، اگر پست برق بموقع احداث نشود و سازمان برنامه و بودجه و شرکت برق به تعهدات عمل نکند به کسری منجر می‌شود.

کد خبر 1071867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha