چراغ هنر تئاتر با نمایشنامه خوانی از میان ما چند نفر بار دیگر روشن شد

فلاحیان نقش بچه های مسجد در تئاتر از میان همه ما را مهم و ارزشمند خواند و گفت: پس از کرونا چراغ تئاتر را به واسطه اجرای نمایشنامه خوانی از میان همه ما روشن شد و بیشترین مخاطبان و بازدیدکنندگان بانوان بودند.

احسان فلاحیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای نمایشنامه از میان همه ما گفت: نمایشنامه با هدف دفاع از حقوق بانوان، آسیب های اجتماعی نوشته شده است.

کارگران برجسته البرزی افزود: محتوای این نمایشنامه برمبنای حضور بانوانی است که با هدف بیان خواسته ها و حاجات خود به محضر امام رضا(ع) رسیدند.

به گفته وی، پس از کرونا چراغ تئاتر را بار دیگر به واسطه اجرای نمایشنامه خوانی از میان همه ما روشن شد و بیشترین مخاطبان و بازدیدکنندگان بانوان بودند.

 

فلاحیان ادامه داد: نمایشنامه از میان ما چند نفر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، انجمن هنرهای نمایشی استان البرز، با حمایت شورای نظارت استان و داوری استاد حامد هادوی، محمود سرباز، خانم کشاورز شکل گرفت ؛ همچنین بچه های مسجد که نخستین بازی خود را در کنار بازیگران با تجربه انجام دادند. 

وی با اشاره به محدودیت فرصت تمرین بیان کرد: طی ۷ جلسه تمرین این تئاتر به مرحله اجرا رسید.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: محتوای این نمایشنامه با محوریت دهه کرامت و توجه به مقام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

کد خبر 1071929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha