️تشدید محدودیت ها با قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان جهرم

شفیعیان با هشدار خطرناک بودن سویه دلتای کرونا در موج جدید کرونا بر تشدید نظارت‌ها و محدودیت ها از ۱۰ تیرماه در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، ضمن هشدار خطرناک بودن سویه دلتای کرونا در موج جدید کرونا بر تشدید نظارت‌ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در وضعیت قرمز شهرستان از ۱۰ تیرماه، افزود: تمامی اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک ها تعطیل است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به‌ وضعیت قرمز شهرستان برگزاری تمام کلاس های تقویتی و تابستانه آموزش و پرورش، صرفا غیر حضوری برگزار می شود، بیان کرد: ترددهای بین شهری کنترل و تردد پلاک های غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد نیز همچنان برقرار است، خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

 

وی با تاکید بر اینکه فعالیت کافی شاپ ها، رستوران ها و فست فودها و... صرفا به صورت بیرون بر و در فضای باز امکان ادامه دارد، گفت: برگزاری هرگونه تجمع، مراسمات مذهبی، فرهنگی، عروسی، ختم و... ممنوع است.

 

فرماندار ویژه جهرم به نحوه فعالیت ادارات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در وضعیت قرمز ادارات (به غیر از ادارات خدمات رسان که به صورت یک دوم فعالیت دارند) حداکثر با یک سوم کارکنان دایر و دو سوم پرسنل نیز دورکار هستند. 

 

وی با اشاره به اینکه در مراکز ورزشی، تجاری  و بخش اصناف رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی الزامی  و امری ضروری است، گفت: فعالیت مجدد اکیپ‌های گشت مشترک نظارتی تحت نظارت و مدیریت ستاد کرونای شهرستان آغاز شده و تشدید نظارت ها تا خروج شهرستان از وضعیت بحران ادامه دارد.

 

کد خبر 1071960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha