نماز جمعه در ۹ شهر استان کرمان برگزار نمی شود

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: بنا به درخواست استاندار و جهت همکاری با ستاد استانی مدیریت کرونا، با اخذ نظر نماینده ولی فقیه در استان نمازجمعه را در همه مراکز شهرستان های قرمز و فوق قرمز کرونایی لغو کردیم.

حجت الاسلام سیدمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: علیرغم اعلام قبلی مبنی بر برگزاری نمازجمعه(۱۱ تیر) در سراسر استان بنا به مجوز ستاد ملی کرونا اما تغییراتی در این موضوع ایجاد شد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان اظهار کرد: در حالیکه آماده برگزاری نمازجمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان بودیم اما عصر پنجشنبه(۱۰ تیر) بنا به درخواست استاندار و جهت همکاری با ستاد استانی مدیریت کرونا؛ با اخذ نظر نماینده ولی فقیه در استان نمازجمعه را در همه مراکز شهرستان های قرمز و فوق قرمز کرونایی لغو کردیم.

 

 



وی اعلام کرد: بر این اساس نماز جمعه در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، قلعه گنج، منوجان، عنبرآباد، بم، ارزوئیه و رودبار به دلیل نبود فضای باز برگزار نمی شود.
 

 


حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه به جز این ۹ شهر؛ نمازجمعه در سراسر استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود؛ تصریح کرد: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا بر اثر حضور در نمازجمعه گزارش نشده است‌.

 

 


وی افزود: نهاد نمازجمعه همیشه با دستگاه اجرایی و ستاد استانی مدیریت کرونا نهایت همکاری را داشته است.

 

 



مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در پایان گفت: نمازجمعه به جز ۹ شهر مذکور در مابقی شهرها با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه و حضور ۷۰ تا ۱۰۰ نفر(بنا به وضعیت کرونایی) و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1071966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha