حادثه در تنگه ویژدرون/ پنجشنبه پر حادثه در جاده های استان ایلام

۱۴ مورد تصادف شهری و جاده ای در طول ۲۴ ساعته گذشته با تعداد۲۵ مصدوم و حادثه برای گردشگران در تنگه ویژدرون آخر هفته پرحادثه ای را در استان ایلام رقم زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از بروز حادثه و مجروح شدن گردشگران‌در تنگه ویژ درون ایلام خبر دادو

 

«علی اصغر علی اکبری» گفت: هم اکنون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام در دره ی ویژدرون برای نجات جان مصدوم گرفتار شده در این دره در حال انجام است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: تیم واکنش سریع به مصدوم دسترسی یافته اند و با هماهنگی به عمل آمده با مرکز فوریت های پزشکی بالگرد این مرکز به محل حادثه اعزام و در حال تلاش برای انتقال مصدوم به بیرون از دره می باشد.

 

وی افزود: با شروع فصل گرما دره ی ویژدرون که یکی از دره های آ بی و پر خطر استان ایلام می باشد شاهد حضور دره نوردان از نقاط مختلف کشور است و عبور از این دره به دلیل توپو گرافی خشن با ریسک بسیار بالا، وقوع حوادث ناگواری همراه  است.

 

ویژدرون دره ای در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شهر ایلام و در کنار سد چم گردلان در نزدیکی گلان، شهرستان مهران قرار دارد، این دره در عبور رودخانه کنجان‌چم به طول حدود ۶ کیلومتر با دره ای عمیق و صخره های بسیار خطرناک  و چاله های آبگیر مخوف و در ارتفاع  بیش از ۸۱۰ متری از سطح دریا قرار گرفته‌است.

پنجشنبه پر حادثه در جاده های استان ایلام

به گزارش خبرگزاری شبستان، روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام از پرحادثه بودن جاده های استان در روز پایانی هفته خبر داد و گفت: در طول ۲۴ ساعته گذشته ۱۴ مورد تصادف شهری و جاده ای با تعداد ۲۵ مصدوم در مرکز کنترل و هدایت عملیات مرکز اورژانس ۱۱۵ ایلام ثبت شده است.

 

«عباس زیدی» ابراز کرد: تنها یک حادثه تصادف جاده ای در منطقه تنگه رازیانه شهرستان بدره منجر به مصدوم شدن تعداد ۸ نفر گردید که با حضور به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

وی یادآور  شد: رعایت نكات كلیدی مانند بستن كمربند، حفظ سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند در كاهش سوانح جاده ای بسیار موثر باشد.

کد خبر 1072011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha