ملت ایران منافع ملی و وحدت را در رهبری می بینند

حجت الاسلام علی سعیدی اعلام کرد: مردم ما منافع ملی و وحدت، انسجام و اعتدال را در رهبری می بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «علی سعیدی» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( جمعه، 11تیر)  نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله) گفت: از آیات قرآن اینگونه برداشت می شود که پیامبران نسبت به میراث بعد از خودشان نگران بودند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا افزود: پیامبر اکرم(صلی الله) قرآن و رهبری مردم را بین بشریت به عنوان امانت قرار داد.

وی با بیان اینکه رای مردم نمی تواند احکام الهی و رهبر جامعه را تغییر دهد، اظهار داشت: مردم قدرت را می توانند از علی(علیه السلام) بگیرند اما ولایت از علی(علیه السلام) گرفته نمی شود.

سعیدی اذعان کرد: امام راحل هم نسبت به میراث بعد از خود نگران و وصیت اول و مهم امام این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

وی یادآور شد: توصیه بعدی امام این بود که من زنده باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: خواص و مردم نسبت به میراث پیانبر وفادار نبودند و به میراث و وصایای پیامبر خیانت کردند.

وی خاطرنشان کرد: خواص و مردم در زمان ما نسبت به میراث امام خمینی(رحمه الله) دوگانه و در مورد ولایت فقیه خوب عمل کردند.

سعیدی اظهار داشت: اول کاری که مردم ایران کردند بعد از امام، ولی فقیه را تنها نگذاشتند و در تمام عرصه های ملی مانند دفاع مقدس، فتنه بنی صدر و منتظری، فتنه 88 و 96 و انتخابات و... در کنار رهبر بودند.

وی تاکید کرد: مردم ما منافع ملی و وحدت، انسجام و اعتدال را در رهبری می بینند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: مردم در مورد وصیت دوم امام راحل که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیافتد گرفتار تضاد بین منافع ملی و شخصی شدند.

وی اضافه کرد: میزان وفاداری مردم به میراث امام در دادن رای به نمایندگان و روسای جمهوری در دوره کارگزاران و اصلاحات و دوره نهم و دهم و دو دوره اخیر جای تزدید دارد چرا که نمایندگان بر منافع شخصی مردم دست می گذاشتند و وعده کاندیداها بر تامین منافع شهصی مردم متمرکز بود.

سعیدی گفت: منافع شخصی نباید در تضاد با منافع ملی قرار بگیرد و برای شرکت در انتخابات منافع شخصی باید در راستای منافع ملی است.

وی تصریح کرد: رای دادن فامیلی و احساسی و ولیمه ای غلط است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: بعضی از کاندیدها روی منافع شخصی مردم موج سواری می کنند و این بدترین نوع تبلیغات است.

وی اظهار داشت: مردم امانت را به کسانی سپردند که خوب امانت داری نکردند.

سعیدی گفت: امام خمینی(رحمه الله)بزرگترین اصلاح طلب معاصر بود که آمریکا را شیطان بزرگ می دانست و کدخدا دانستن آمریکا تحریف اندیشه امام است.

وی خاطرنشان ساخت: ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی به این معناست مردم در انتخابات باید به کسی رای بدهند که آمریکا را کدخدا نداند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اظهار کرد: اولین بار است که بعد از 32 سال منافع شخصی مردم با منافع ملی آنها در یک راستا قرار گرفته است.

کد خبر 1072036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha