آمریکا در عمل مرگ ملت ها را می خواهد/کسانی که نظام را متهم کردند باید پاسخگو باشند

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه آمریکا در عمل مرگ ملت ها را می خواهد، گفت: دولت و کنگره آمریکا هر روز یک قانون بر علیه ملت های مستقل به تصویب می رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۱۱ تیر ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، گفت: امام صادق علیه‌السلام فرمود: «بزرگ ترین سِحر سخن چینی است، سِحر بین دوستان جدایی انداخته، همدلی دوستان را با دشمنی مواجه می کند و به این واسطه خون ریخته شده، آبروی افراد ریخته می شود و سبب ویرانی، جنگ، خون ریزی و قتل می شود، و در نهایت سخن چین بدترین انسانی است که بر زمین راه می رود».

 

امام جمعه شهر یاسوج به حماسه ملت قهرمان ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ماه با وجود کرونا، سنگ اندازی ها و جنگ رسانه ای دشمنان اشاره کرد و گفت: از همه کسانی که در فرایند انتخابات تلاش و نقش داشتند و کسانی که به عنوان نامزد حضور یافتند، افرادی که رای آوردند یا رای نیاوردند؛ تایید صلاحیت شدند یا تایید صلاحیت نشدند تشکر می کنم.
 

وی در ادامه بیان کرد: سهل انگاری هایی شد و افرادی سعی کردند در روند رای گیری مشکلاتی ایجاد کنند که باید شناسایی و دستگیر شوند مانند کسانی که برق یک منطقه وسیع را قطع کنند باید برخورد عبرت آموز با آنها انجام شود.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: در شرایط انتخابات هر کس آرامش انتخابات را بر هم بزند باید با آنها برخورد سختی شود، از طرفی کسانی که بعد از انتخابات سخنانی مطرح کردند و نظام جمهوری اسلامی را متهم کردند باید پاسخگو باشند.
 

امام جمعه شهر یاسوج به هفتم تیر ماه، شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: کشور به قوه قضائیه به عنوان رکن رکین جامعه نیاز دارد، رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام اژه ای را به عنوان ریاست قوه قضائیه انتخاب کردند که فردی آگاه، شجاع، متعهد و قاطع در برخورد با مفاسد است.
 

وی به ماموریت های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سکاندار جدید قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: گسترش فناوری های نوین، و دسترسی مردم به این فناوری ها و تربیت و گماردن نیروی های متعهد و کارآمد در دستگاه قضا از ابلاغات رهبر انقلاب به حجت الاسلام اژه ای است.
 

آیت الله حسینی با بیان اینکه با وجود کرونا، مسئولان باید برای نظرات، دیدگاه ها و درد مردم گوش شنوا داشته باشند، به هفته «حقوق بشر آمریکایی» اشاره کرد و گفت: کشوری (آمریکا) که یک هواپیمای مسافربری و غیر نظامی را مورد اصابت موشک خود قرار می دهد و با کمال تعجب کسی که دست او به خون جوان، پیر، مرد و زن بیگناه در این حادثه آلوده شده مدال افتخار دریافت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فشار حداکثری در بخش های مختلف از جمله در بحث دارویی از طرف آمریکا مشاهده شد، ادامه داد: در هر نقطه ای که آمریکا وارد شد قتل، غارت و سرقت مشاهده شد، نمونه این موضوع حضور در افغانستان با ادعای تامین امنیت بود، اما قتل، کشتار و آوارگی انسان های زیادی از این ملت، دستاورد حضور آنها (آمریکا) در افغانستان است.
 

وی با بیان اینکه جنگ های مختلفی که در دنیا شکل می گیرد یک طرف آن آمریکا است، گفت: اگر مردم شعار مرگ بر آمریکا دارند دلیل آن این است که این کشور دائما با سیاست ها و قلدری های خود قتل، غارت و کشتار ملت ها را در دستور کار قرار می‌دهد.
 

آیت الله حسینی با بیان اینکه رسانه های حامی آمریکا، جنایت های این کشور را مشروع جلوه می دهند، گفت: کشور های ساده لوح و ضعیف تحت تأثیر سیاست های آمریکا و دروغ های این کشور قرار می گیرند.

کد خبر 1072042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha