توجه به دروس مکمل حوزه‌های علمیه در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)

رجبی گفت: در کنار دروس معمولی حوزه، نیاز است یک سری دروس مکمل نیز برنامه‌ریزی‌شده تا نیروهای خوبی برای انقلاب و نظام اسلامی تربیت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله «محمود رجبی» امروز (جمعه 11 تیرماه) در دیدار با رئیس  شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این موسسه باهدف کمک به حوزه علمیه قم احداث شد و مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی نیز به‌منظور افزایش کارآمدی حوزه علمیه و برجسته‌سازی رسالت جهانی آن، ایجاد چنین موسسه‌ای را برنامه‌ریزی کردند.
 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: در کنار دروس معمولی حوزه، نیاز است یک سری دروس مکمل نیز برنامه‌ریزی‌شده تا نیروهای خوبی برای انقلاب و نظام اسلامی تربیت کرد.
 

وی گفت: مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر ارتباط تنگاتنگ این موسسه با حوزه علمیه دارند و بر روش اجتهادی و تربیت نیروهای مجتهد متخصص بر علوم روز نیز همواره مورد تأکید است.


رجبی با اشاره به تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی در موسسه گفت: نیروهای بسیار خوبی در طول این سال‌ها تربیت‌شده‌اند و امیدواریم که در این مسیر همواره بتوانیم باصلابت قدم برداریم.


رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: توجه به نظریه‌پردازی در عرصه علوم انسانی اسلامی امر بسیار مهمی و از وظایف مهمی است که بر دوش ما بوده و همواره به آن توجه داریم.


وی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی(ره) همواره تأکید داشتند که کار برای رضای خداوند باشد و هرجایی که این کار برای رضای خدا بود، ضرر نخواهیم کرد.

کد خبر 1072067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha