مقاومت، تنها راه مبارزه با نظام استکباری است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مقاومت همیشه مساوی با جنگ نیست، گفت: امروز مقاومت به معنای تلاش، کوشش، خنثی کردن تحریم ها و قوی شدن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (11 تیرماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، به تشریح اهمیت بحث اخوت و برادری، توجه و یاری رساندن به یکدیگر پرداخت.

 

امام جمعه بجنورد افزود: متأسفانه در برخی از مراسم‌ها ما همچون عزاداری ها آداب و رسوم غلطی ایجاد شده که جزء دین نیست و مربوط به آداب دوران جاهلیت است.

 

وی بیان کرد: پرده نویسی، خرید گل برای مراسم عزاداری، قربانی کردن گوسفند و اطعام از جمله این موارد است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به در پیش رو بودن هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهارکرد: استکبار جهانی به نام حقوق بشر در کشورها حضور پیدا می کند و با تحریم، فشار اقتصادی، حمله نظامی و آدم کشی، اهداف خود را پیش می برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا در بیش از ۱۳۴ کشور دخالت مستقیم نظامی می کند و هزاران نفر از مردم آن کشورها را به خاک و خون می کشد، نمی تواند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مقاومت همیشه مساوی با جنگ نیست، گفت: امروز مقاومت به معنای تلاش، کوشش، خنثی کردن تحریم ها و قوی شدن است.

 

امام جمعه بجنورد افزود: مقاومت تنها راه برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر استکبار است و باید جوانان در صف اول مقاومت قرار گیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری اظهارکرد: باید کاری کنیم تا جوانان به ما اعتماد کنند، چرا که آن ها قدرت هسته ای را در کشور ایجاد و اکنون در حوزه بهداشت، واکسن ایرانی کرونا را تولید کردند.

 

 

وی همچنین در پایان به صرفه جویی در مصرف آب تأکید کرد.

 

 

 

کد خبر 1072071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha