شرایط بهبود کشور با انتخاب کابینه متعهد و انقلابی / نصرت الهی وعده خداوند برای جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه نصرت الهی وعده خداوند برای جامعه اسلامی است، گفت: شرایط کشور با انتخاب کابینه متعهد، انقلابی و کار درست، بهبود خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «جلیل شریفی نیا» در خطبه‌های نماز جمعه آرادان به آثار و برکات انقلاب اسلامی اشاره داشت وگفت: امام خمینی (ره) در آخرین روزهای عمر با برکت خود فرمودند مسئولان ما بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست.

 

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امام راحل (ره) معتقد هستند که انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان به پرچم‌داری ولی عصر (عج) است، افزود: نصرت جامعه اسلامی در واقع وعده خداوند است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام صحبت‌ها و وعده‌های امام خمینی (ره) به حقیقت پیوسته است،  اظهارکرد: همانطور که ایشان فرمودند شاه باید برود و درست در زمانی این سخن را بیان کردند که برخی در حوزه علمیه قم معتقد بودند نمی‌توان با دست خالی سلطه شاهی که آمریکا و شوروی را پشتیبان خود می‌دید، برچید اما شاهد بودیم که ایمان امام همه چیز را ثابت کرد.

 

حجت الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه امام به زعامت امام عصر (عج) ایمان داشتند، ابراز داشت: ایشان درباره صدام هم فرمودند که او باید خودکشی کند و روزگاری را به چشم دید که بدتر از خودکشی بود.

 

امام جمعه آرادان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از چنان بصیرتی برخوردار بود که به کشورهای عربی فرمود از صدام حمایت نکنند زیرا او اگر فرصت گیر بیاورد به آنها هم خیانت می‌کند و لذا هر چه ایشان گفتند محقق شد اظهار داشت: خداوند به تمام مسلمانان وعده آزادی داده است.

 

وی با بیان اینکه خلف شایسته امام خمینی (ره) و ولی فقیه زمان در زمان رأی‌گیری جمله کلیدی فرمودند که این انتخابات برای مردم خیر خواهد داشت، اظهارامیدواری کرد: حجت‌الاسلام رئیسی نیز با انتخاب کابینه متعهد و کار درست بتواند شرایط را بهبود ببخشد.

کد خبر 1072073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha