دولتمردان جدید اعتماد را به جامعه برگردانند

حجت الاسلام فاطمی امیدآفرینی را از وظایف اصلی دولت جدید خواند و گفت:متاسفانه فشارها و مشکلات متعدد مردم را نسبت به آینده نگران کرده است که دولتمردان جدید باید امید را به جامعه برگردانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز (جمعه ۱۱ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت:حضور مردم در این انتخابات علی رغم همه موانع نشان از اعتماد جامعه به جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد حضور مردم پای صندوق های رای را مشتی محکم بر دهان بدخواهان انقلاب دانست و افزود:مردم وفاداری خود به انقلاب را اثبات کردند و دولت جدید باید پاسخ اعتماد مردم را بدهد.

 

وی امیدآفرینی را از وظایف اصلی دولت جدید خواند و اظهار کرد:متاسفانه فشارها و مشکلات متعدد مردم را نسبت به آینده نگران کرده است که دولتمردان جدید باید امید را به جامعه برگردانند.

 

حجت الاسلام فاطمی به انتخاب رئیس جدید قوه قضاییه به فرمان رهبر انقلاب اشاره کرد و ادامه داد:عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضاییه نشان از همت گماردن برای رفع مشکلات مردم بود و ریاست جدید نیز باید همین راه ادامه دهد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد نقش شوراهای حل اختلاف در کاهش تشکیل پرونده های قضایی را بی بدیل برشمرد و تصریح کرد:حل اختلافات خانوادگی توسط ریش سفیدان و معتمدین در گذشته ها نیز بسیار نمود داشت و امروز نیز تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام فاطمی در پایان خاطرنشان کرد:رعایت حق آبه زاینده رود که چندین سال است باعث اختلافات بین کشاورزان و مردم استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان بوده است نیز باید با ورود بزرگان و معتمدین دو استان حل و فصل شود.

 

کد خبر 1072076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha